روحی بهلولی احمدی, ثریا, اتقیا, ناهید, عظیم زاده, سید مرتضی, نظریان, علی. (1401). تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی. , 14(76), 317-338. doi: 10.22089/smrj.2023.13116.3707
ثریا روحی بهلولی احمدی; ناهید اتقیا; سید مرتضی عظیم زاده; علی نظریان. "تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی". , 14, 76, 1401, 317-338. doi: 10.22089/smrj.2023.13116.3707
روحی بهلولی احمدی, ثریا, اتقیا, ناهید, عظیم زاده, سید مرتضی, نظریان, علی. (1401). 'تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی', , 14(76), pp. 317-338. doi: 10.22089/smrj.2023.13116.3707
روحی بهلولی احمدی, ثریا, اتقیا, ناهید, عظیم زاده, سید مرتضی, نظریان, علی. تحلیل اثر بازاریابی حسی بر ارتقاء برند اماکن ورزشی. , 1401; 14(76): 317-338. doi: 10.22089/smrj.2023.13116.3707