آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,560,058
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,425
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 14(75), 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
محمد باشکوه اجیرلو; مهرداد ناصرپور. "پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی". , 14, 75, 1401, 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). 'پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی', , 14(75), pp. 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 1401; 14(75): 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب