آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,370,719
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,227,583
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 14(75), 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
محمد باشکوه اجیرلو; مهرداد ناصرپور. "پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی". , 14, 75, 1401, 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). 'پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی', , 14(75), pp. 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 1401; 14(75): 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب