باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 14(75), 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
محمد باشکوه اجیرلو; مهرداد ناصرپور. "پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی". , 14, 75, 1401, 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. (1401). 'پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی', , 14(75), pp. 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
باشکوه اجیرلو, محمد, ناصرپور, مهرداد. پایش اثر باندلینگ اجتماعی بر خرید آنی محصولات ورزشی؛ نقش میانجی جنون خرید و هوش هیجانی. , 1401; 14(75): 147-170. doi: 10.22089/smrj.2022.12591.3633
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,055
تعداد مشاهده مقاله8,545,638
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,067,878