
تعداد نشریات | 9 |
تعداد شمارهها | 310 |
تعداد مقالات | 3,952 |
تعداد مشاهده مقاله | 7,947,572 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,933,839 |
مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر | ||
کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی | ||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 مهر 1401 | ||
نوع مقاله: مطالعه روی نمونههای انسانی | ||
نویسندگان | ||
طاهره غفاری1؛ مهدی نمازی زاده* 2 | ||
1دانشجوی دکتری، رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، تهران، ایران | ||
2دانشیار، رفتار حرکتی، دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی، دانشگاه آزاد واحد خوراسگان، اصفهان، ایران | ||
چکیده | ||
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 93 |