1. امینی، ع. امینی، ز. 1390. بررسی نقش علایم تجاری (برند) در شکل گیری وفاداری مشتری در بازاریابی خدمات مالی از دیدگاه بنگاه های اقتصادی کوچک (مطالعه موردی بانک ملّی ایران). فصل نامه پژوهشنامه بازرگانی. 14(54):13-1.
|
2. بلوریان تهرانی، م. 1378. بازاریابی و مدیریت بازار. تهران: مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی.
|
3. تجاری، ف. خسروی، ح. نافعی، د. امیرنژاد، س. 1390. بررسی نقش اعتماد به آرم کالای تجاری و وفاداری به آن آرم در بین والیبالیستهای حرفهای گنبد، همایش کاربرد علوم ورزشی در پیشرفت تربیت بدنی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه.
|
4. حیدرزاده، ک. ضربی، س. 1386. ارزیابی تأثیر عناصر منتخب آمیخته بازاریابی برروی ارزش ویژه مارک تجاری. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران، دو فصلنامه، 3(5): 58-21.
|
5. صفوی، آ. 1388. مقایسه عوامل وفاداری و محبوبیت مارک پوشاک ورزشی ورزشکاران و غیر ورزشکاران. پایان نامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش مدیریت ورزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی.
|
6. عبدالوند، م ع. عبدلی، ک. 1386. بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان بانک تجارت. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات تهران. دو فصلنامه. 3(5): 20-1.
|
7. علیپور، ح ر. اسکن خطبه سرا، ع. 1391. ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و تأثیرآن بر وفاداری مشتریان، پایانامه کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی. دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت.
|
8. علیزاده، ا. 1389. عوامل موثر بر وفاداری هواداران به برند باشگاه های پرطرفدار لیگ حرفه ای فوتبال ایران، پایاننامه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش مدیریت، دانشگاه تهران.
|
9. کرباسیور، ع ر. یاردل، س. 1390. ارزیابی ارزش ویژه نام و نشان تجاری و عوامل موثر بر آن از دیدگاه مصرف کننده (ارائه الگوی تحلیلی)، فصلنامه مدیریت، 8(21): 29-14.
|
10. ماکویی، ا. 1386. تکنیک های تصمیم گیری. انتشارات دانشگاه علم و صنعت، ص 35.
|
11. یوسفی، ب. حسنی، ز. 1384. بازاریابی ورزشی، بسط و تقاضا برای ورزش. خلاصه مقالات پنجمین کنگره بین المللی ورزشی به سوی آینده.
|
12. Aabraham M L, Littrell M A. 1995. Consumers' conceptualization of apparel attributes. Clothing and Textile Research Journal, 13(2):65-74.
|
13. Aaker D A. 1991. Managing brand equity: capitalizing on the value of a brand name. New York: The Free Press. Pp: 38.
|
14. Angelis V, Rigopoulou I. 2009. The influence of the brand name to brand’s success. European Research Studies Journal, 2(6):123-126.
|
15. Baker J, Grewal D, Parasuraman A. 2008. The influence of store environment on quality influences and store image. Journal of Academy of Marketing Science, 22(4):328-339.
|
16. Boulding W, Lee E, Staelin R. 1994. Mastering the mix: do advertising, promotions and sales force activities leads to differentiation? Journal of Marketing Research, 31(2):159-172.
|
17. Barnard N, Ehrenberg A. 1997. Advertising: Strongly Persuasive or Nudging? Journal of Advertising Research, 37(1):21-31.
|
18. Brasini G, Tassinari D. 2004. Customer satisfaction alla customer loyalty, «STATISTICA APPLICATA», 16:443-468.
19. Breffni M, Noone S, Maxwell R. 2009. The effect of price on return intentions: Do satisfaction and reward programed membership matter? Journal of Revenue and Pricing Management, 7(4):357-369.
|
20. Britwistle G, Clarke I, Freathy P. 1999. Store imge in the UK fashion sector: consumer versus retailer perception. The International Review of Retail, Distribution and consumer research, 9(1):1-16.
|
21. Broadbent S, Bridson K, Ferkins L, Rentschler R.2010. Brand love, brand image and loyalty in Australian elite sport, in ANZMAC 2010: Doing more with less : Proceedings of the 2010Australian and New Zealand Marketing Academy Conference, ANZMAC,Christchurch, New Zealand.
22. Bornmark, H., A. Goransson & C. Svensson, 2005. A study to indicate the importance of brand awareness in brand choice, Bachelor Dissertation, International Business Program.
23. Chen S C, Quester P. 2006. Modeling store loyalty: perceived value in market orientation practice. Journal of Service Marketing, 20(3):188-198.
|
24. Cronin J J, Taylor S A. 1992. Measuring service quality: a re-examination and extension. Journal of Marketing, 56(3):55-68.
|
25. Dahlgren S. 2011. Brand loyalty and involvement in different customer levels of a service concept brand, Master's thesis, Department of Marketing, Aalto University, School of Economics.
|
26. Hoch S, Ha Y W. 1986. Consumer learning: advertising and ambiguity of product experience, Journal of Consumer Research, 16(6):210-217.
|
27. Keller L K, Hekler S E, Houston M J. 1998. The effects of brand name suggestiveness on advertising recall. Journal of Marketing, 62(1):48-57.
|
28. Lau M, Chang M, Moon K, Liu W. 2006. The brand loyalty of sportswear in Hong Kong, Journal of Textile and Apparel. Technology and Management, 5(1):1.
|
29. Lee J, Lee J, Feick L. 2001. The impact of switching costs on the customer satisfaction-loyalty link: mobile Phone service in France. The Journal of Service Marketing, 15(1):35-48.
30. Oliver RL. 1999. Whence customer loyalty? Journal of Marketing, 63: 33-44.
|
31. Reichheld F F, Sasser W E. 1990. Zero definitions: Quality comes to services, Harvard Business Review, 68(5):105-111.
|
32. Sheng T, Liu C. 2010. An empirical study on the effect of e-service quality on online customer satisfaction and loyalty. Nankai Business Review International. 1(3):273-283.
|
33. Wong F Y, Sidek Y. 2008. Influence of brand loyalty on consumer sportswear. Int. Journal of Economics and Management, 2(2):221-236.
|
34. Wood L M. 2004. Dimensions of brand purchasing behavior: consumer in the 18-24 age groups. Journal of Consumer Behaviour, 4(1):9-24.
|
35. Wulf D K, Schroder O G, Iacobucci D. 2001. Investments in consumer relationships: a cross-country and cross-industry exploration. Journal of Marketing, 56:33-50.
|
36. Zho B, Jiang S. 2008. A study of brand image of ANTA company in china`s sportswear market.
|