آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,359,100
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,219,260
رنجبر لاسیبی, محمدرسول, شجاع الدین, سید صدرالدین, صادقی, حسن. (1401). مقایسه تاثیر برنامه پیشگیری از آسیب فیفا ۱۱+ به تنهایی و در ترکیب با تمرینات معلق به روش تی آر ایکس بر متغیرهای کینماتیکی و عملکردی نوجوانان فوتبالیست در معرض آسیب رباط متقاطع قدامی. , (), -.
محمدرسول رنجبر لاسیبی; سید صدرالدین شجاع الدین; حسن صادقی. "مقایسه تاثیر برنامه پیشگیری از آسیب فیفا ۱۱+ به تنهایی و در ترکیب با تمرینات معلق به روش تی آر ایکس بر متغیرهای کینماتیکی و عملکردی نوجوانان فوتبالیست در معرض آسیب رباط متقاطع قدامی". , , , 1401, -.
رنجبر لاسیبی, محمدرسول, شجاع الدین, سید صدرالدین, صادقی, حسن. (1401). 'مقایسه تاثیر برنامه پیشگیری از آسیب فیفا ۱۱+ به تنهایی و در ترکیب با تمرینات معلق به روش تی آر ایکس بر متغیرهای کینماتیکی و عملکردی نوجوانان فوتبالیست در معرض آسیب رباط متقاطع قدامی', , (), pp. -.
رنجبر لاسیبی, محمدرسول, شجاع الدین, سید صدرالدین, صادقی, حسن. مقایسه تاثیر برنامه پیشگیری از آسیب فیفا ۱۱+ به تنهایی و در ترکیب با تمرینات معلق به روش تی آر ایکس بر متغیرهای کینماتیکی و عملکردی نوجوانان فوتبالیست در معرض آسیب رباط متقاطع قدامی. , 1401; (): -.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب