یوسف جان, بهاره, زردشتیان, شیرین. (1401). تاثیر مدل پذیرش فناوری توسعه یافته بر استفاده از آموزش برخط در دوران کرونا (مطالعه موردی دانشجویان رشته تربیت بدنی). , 10(29), 127-154. doi: 10.22089/res.2022.11997.2215
بهاره یوسف جان; شیرین زردشتیان. "تاثیر مدل پذیرش فناوری توسعه یافته بر استفاده از آموزش برخط در دوران کرونا (مطالعه موردی دانشجویان رشته تربیت بدنی)". , 10, 29, 1401, 127-154. doi: 10.22089/res.2022.11997.2215
یوسف جان, بهاره, زردشتیان, شیرین. (1401). 'تاثیر مدل پذیرش فناوری توسعه یافته بر استفاده از آموزش برخط در دوران کرونا (مطالعه موردی دانشجویان رشته تربیت بدنی)', , 10(29), pp. 127-154. doi: 10.22089/res.2022.11997.2215
یوسف جان, بهاره, زردشتیان, شیرین. تاثیر مدل پذیرش فناوری توسعه یافته بر استفاده از آموزش برخط در دوران کرونا (مطالعه موردی دانشجویان رشته تربیت بدنی). , 1401; 10(29): 127-154. doi: 10.22089/res.2022.11997.2215
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها341
تعداد مقالات4,150
تعداد مشاهده مقاله8,796,750
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,286,829