آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها273
تعداد مقالات2,850
تعداد مشاهده مقاله2,409,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,554,882
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. (1400). تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا. , 13(69), 247-267. doi: 10.22089/SMRJ.2021.9942.3290
محمدحسن عبداللهی; حسین زارعیان; سجاد غلامی ترکسلویه; رویا بویری شمی. "تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا". , 13, 69, 1400, 247-267. doi: 10.22089/SMRJ.2021.9942.3290
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. (1400). 'تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا', , 13(69), pp. 247-267. doi: 10.22089/SMRJ.2021.9942.3290
عبداللهی, محمدحسن, زارعیان, حسین, غلامی ترکسلویه, سجاد, بویری شمی, رویا. تاثیر رسانه های اجتماعی و تصویر قیمتی ارایه شده در آنها بر قصد خرید مشتریان پوشاک ورزشی در دوران پاندمی کرونا. , 1400; 13(69): 247-267. doi: 10.22089/SMRJ.2021.9942.3290


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.