مقایسه اثر مدل آموزشی سنتی و مدل آموزشی بازی برای فهمیدن بر خودکارآمدی و یادگیری سرویس بلند بدمینتون در نوجوانان دختر. | ||
| کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی | ||
| مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 11 دی 1400 | ||
| نوع مقاله: مطالعه روی نمونههای انسانی | ||
| نویسندگان | ||
| طاهره غفاری1؛ مهدی نمازی زاده* 2 | ||
| 1کارشناس اداره ورزش و جوانان | ||
| 2هیئت علمی دانشگاه آزاد اصفهان | ||
| چکیده | ||
| وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | ||
| مراجع | ||
|
| ||
|
آمار تعداد مشاهده مقاله: 276 |
||
| تعداد نشریات | 8 |
| تعداد شمارهها | 342 |
| تعداد مقالات | 4,172 |
| تعداد مشاهده مقاله | 8,998,506 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,408,957 |