نجفی شهنا, مریم. (1400). تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. , (), -.
مریم نجفی شهنا. "تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال". , , , 1400, -.
نجفی شهنا, مریم. (1400). 'تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال', , (), pp. -.
نجفی شهنا, مریم. تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال. , 1400; (): -.
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله8,597,819
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,097,303