تاثیر تمرین مهارتهای حرکتی بنیادی از طریق "روش آموزش بازی برای درک" بر مهارت های حرکتی و شناختی کودکان بیش فعال | ||
کارگروه اخلاق در پژوهش پژوهشگاه علوم ورزشی | ||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از 19 آبان 1400 | ||
نوع مقاله: مطالعه روی نمونههای انسانی | ||
نویسنده | ||
مریم نجفی شهنا* | ||
چکیده | ||
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | ||
مراجع | ||
| ||
آمار تعداد مشاهده مقاله: 279 |
تعداد نشریات | 9 |
تعداد شمارهها | 334 |
تعداد مقالات | 4,073 |
تعداد مشاهده مقاله | 8,597,819 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 3,097,303 |