آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها293
تعداد مقالات3,688
تعداد مشاهده مقاله6,377,134
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,235,480
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 13(69), 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
حمیدرضا قزلسفلو; علی چوری. "تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده". , 13, 69, 1400, 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. (1400). 'تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده', , 13(69), pp. 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236
قزلسفلو, حمیدرضا, چوری, علی. تدوین الگوی آمیختۀ بازاریابی اخلاقی فروشگاه‌های آنلاین ورزشی در دوران کرونا بر مبنای رویکرد برند-مصرف‌کننده. , 1400; 13(69): 293-323. doi: 10.22089/smrj.2021.9652.3236


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب