فتحی زادان, اعظم, تجری, طیبه. (1400). اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر اهمال‌کاری تحصیلی و خودشفقت‌ورزی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی. , 10(37), 29-52. doi: 10.22089/spsyj.2020.7142.1761
اعظم فتحی زادان; طیبه تجری. "اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر اهمال‌کاری تحصیلی و خودشفقت‌ورزی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی". , 10, 37, 1400, 29-52. doi: 10.22089/spsyj.2020.7142.1761
فتحی زادان, اعظم, تجری, طیبه. (1400). 'اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر اهمال‌کاری تحصیلی و خودشفقت‌ورزی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی', , 10(37), pp. 29-52. doi: 10.22089/spsyj.2020.7142.1761
فتحی زادان, اعظم, تجری, طیبه. اثربخشی آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیم بر اهمال‌کاری تحصیلی و خودشفقت‌ورزی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در المپیاد ورزشی. , 1400; 10(37): 29-52. doi: 10.22089/spsyj.2020.7142.1761
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها333
تعداد مقالات4,052
تعداد مشاهده مقاله8,502,405
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,034,287