آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها231
تعداد مقالات2,140
تعداد مشاهده مقاله1,676,809
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,280,235
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. (1399). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 12(64), -. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
حسین عبدالملکی; مهدی بابایی. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران". , 12, 64, 1399, -. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. (1399). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران', , 12(64), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 1399; 12(64): -. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.