آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,383
تعداد مشاهده مقاله2,930,824
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,834,483
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. (1399). شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 12(64), 233-254. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
حسین عبدالملکی; مهدی بابایی. "شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران". , 12, 64, 1399, 233-254. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. (1399). 'شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران', , 12(64), pp. 233-254. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900
عبدالملکی, حسین, بابایی, مهدی. شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر برندسازی مشترک بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و باشگاه‌های فوتبال لیگ برتر ایران. , 1399; 12(64): 233-254. doi: 10.22089/smrj.2020.8489.2900


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب