احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 10(35), 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
سیروس احمدی; علی خجسته; سهیلا اینانلو; رضا مرتاضی. "تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال". , 10, 35, 1400, 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). 'تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال', , 10(35), pp. 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 1400; 10(35): 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,073
تعداد مشاهده مقاله8,596,146
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,096,395