آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,370,768
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,227,664
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 10(35), 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
سیروس احمدی; علی خجسته; سهیلا اینانلو; رضا مرتاضی. "تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال". , 10, 35, 1400, 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). 'تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال', , 10(35), pp. 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 1400; 10(35): 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب