آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها332
تعداد مقالات3,995
تعداد مشاهده مقاله8,285,452
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,986,019
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 15(51), 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
پروانه علوی نامور; محمد کاظم واعظ موسوی; مهدی نمازی زاده. "تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر". , 15, 51, 1402, 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). 'تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر', , 15(51), pp. 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 1402; 15(51): 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب