آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها310
تعداد مقالات3,908
تعداد مشاهده مقاله7,907,485
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,908,556
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 15(51), 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
پروانه علوی نامور; محمد کاظم واعظ موسوی; مهدی نمازی زاده. "تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر". , 15, 51, 1402, 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). 'تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر', , 15(51), pp. 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 1402; 15(51): 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب