آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها285
تعداد مقالات3,607
تعداد مشاهده مقاله6,308,692
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,177,345
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 15(51), 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
پروانه علوی نامور; محمد کاظم واعظ موسوی; مهدی نمازی زاده. "تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر". , 15, 51, 1402, 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). 'تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر', , 15(51), pp. 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 1402; 15(51): 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب