آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,727
تعداد مشاهده مقاله6,490,961
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,312,819
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 12(63), 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
الهه شکیبایی فرد; لیلا جمشیدیان; احمد ترک فر. "چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران". , 12, 63, 1399, 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). 'چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران', , 12(63), pp. 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 1399; 12(63): 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب