آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها202
تعداد مقالات1,969
تعداد مشاهده مقاله1,461,627
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,136,896
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
الهه شکیبایی فرد; لیلا جمشیدیان; احمد ترک فر. "چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران". , , , 1399, -. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). 'چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 1399; (): -. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.