آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,506
تعداد مشاهده مقاله4,397,640
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,941,915
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 12(63), 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
الهه شکیبایی فرد; لیلا جمشیدیان; احمد ترک فر. "چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران". , 12, 63, 1399, 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). 'چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران', , 12(63), pp. 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 1399; 12(63): 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب