شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 12(63), 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
الهه شکیبایی فرد; لیلا جمشیدیان; احمد ترک فر. "چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران". , 12, 63, 1399, 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. (1399). 'چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران', , 12(63), pp. 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
شکیبایی فرد, الهه, جمشیدیان, لیلا, ترک فر, احمد. چارچوب مدل توسعة بازاریابی اسلامی در ورزش ایران. , 1399; 12(63): 261-280. doi: 10.22089/smrj.2020.8539.2918
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها342
تعداد مقالات4,177
تعداد مشاهده مقاله9,010,813
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,411,597