آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,559,428
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,731,068
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1400). تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی. , 13(67), 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
علی قائدی; بهزاد ایزدی; محمدرضا قاسمیان مقدم. "تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی". , 13, 67, 1400, 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1400). 'تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی', , 13(67), pp. 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی. , 1400; 13(67): 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب