آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها269
تعداد مقالات3,513
تعداد مشاهده مقاله4,748,999
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,967,160
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1400). تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی. , 13(67), 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
علی قائدی; بهزاد ایزدی; محمدرضا قاسمیان مقدم. "تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی". , 13, 67, 1400, 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1400). 'تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی', , 13(67), pp. 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه‌تجربی. , 1400; 13(67): 63-88. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب