آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها202
تعداد مقالات1,969
تعداد مشاهده مقاله1,461,624
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,136,895
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1399). تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه تجربی. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
علی قائدی; بهزاد ایزدی; محمدرضا قاسمیان مقدم. "تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه تجربی". , , , 1399, -. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. (1399). 'تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه تجربی', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772
قائدی, علی, ایزدی, بهزاد, قاسمیان مقدم, محمدرضا. تأثیر بازاریابی خیرخواهانه و تبلیغ بر تصمیم به خرید محصولات ورزشی: رویکرد نیمه تجربی. , 1399; (): -. doi: 10.22089/smrj.2020.8073.2772


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.