1. دخانی وحید، صفری الموتی فاطمه. خصوصیسازی در صنعت نفت؛ چالشها، موانع و راهکارها. نشریهی اکتشاف و تولید.1387؛ 51: 20-16.
|
2. King R G, Levine R. 1993.Financial And Growth: Schumpeter Might Be Right. Q J Econ. 1993; 108(3): 717 – 737.
|
3. ایزدی علیرضا. توصیف عوامل مؤثر بر جذب اسپانسرشیپ شرکتهای اسپانسر فوتبال حرفهای ایران، پایان نامهی کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه تربیت معلم تهران؛ 1383.
|
4. Vidhan G K, Adam T. The Investment Opportunity Set And Its Proxy Variable. Seminar Participants. The University Of Oregon And Hong Kong University Of Science; 2007.http://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=298048.
|
5. ابراهیمبای سلامی غلامحیدر.فرهنگ و سیاستگذاری در ایران. مطالعات فرهنگی و ارتباطات. 1385؛ 2(5): 234-213.
|
6. رحیمی بروجردی علیرضا. خصوصیسازی. چاپ اول. تهران: انتشارات دانشگاه تهران؛ 1385. ص 82.
|
7. مالجو محمد. اعتراض جامعه مدنی به مثابهی بدیلی برای سیاست خصوصیسازی در ایران. فصلنامهی علمی پژوهشی رفاه اجتماعی. 1381؛ 2(6): 27-13.
|
8. Tomasini N. Ncaa Corporate Sponsor Objectives: Are There Differences Between Divisions I-A, I-Aa And I-Aaa?. Sport Marketing Quarterly. 2004; 13(4): 253-264.
|
9. کاشف میر محمد. مدیریت اداری و مالی در سازمانهای ورزشی. چاپ اول. تهران: نشر ورزش؛ 1388. ص 120.
|
10. Kriemadis T H. Strategic Planing In Higher Education Athletic Departments. Int Educ Mana. 1997; 11(6): 238-247.
|
11. مقصودی ایمن حمیدرضا. مقایسه وضعیت موجود فوق برنامه ورزشی دانشگاههای ایران (برنامه، بودجه، منابع انسانی، امکانات و زیرساختهای ورزشی) با ده سال قبل، پایان نامه کارشناسی ارشد.تهران: دانشگاه تربیت معلم تهران؛1387.
|
12. وزارت ورزش و جوانان. طرح جامع ورزش کشور، مطالعات تفضیلی ساختار کلی مؤلفههای پشتیبانی. تهران: وزارت ورزش و جوانان؛ 1382.
|
13. الهی علیرضا، سجادی نصراله، خبیری محمد، ابریشمی حمید. موانع موجود در توسعه جذب درآمد حاصل از حمایت مالی در صنعت فوتبال جمهوری اسلامی ایران. نشریه مدیریت ورزشی1388؛ 1: 202- 189.
|
14. پاداش دنیا، سلطان حسینی محمد، خبیری محمد. ارزشگذاری عوامل اجتماعی و قانونی مؤثر بر خصوصیسازی باشگاههای ورزشی. نشریه مدیریت ورزشی. 1390؛ 11: 52 – 33.
|
15. Muzangaza CG C. The Role Of Ideological And Bihavioral Differences In Privatization Problems In Transition Economics. thesis.Zimbowe: Walden University; 2001.
|
16. Myles L R. Economic Approaches To Balancing Use And Preservation In Parks And Protected Areas. Thesis. Harvard: Harvard university press; 2000.
|
17. حاضری علی محمد. تأملی در پشتوانههای نظری خصوصیسازی آموزش عالی. نخستین سمینار آموزش عالی؛ تهران: دانشگاه علامه طباطبائی؛ 1375. ص 35.
|
18. توفیق علی اصغر.خصوصیسازی صنایع و نقش آن در افزایش بهرهوری. اولین کنگره ملی مهندسی صنایع و بهرهوری؛ تهران: دانشگاه صنعتی امیرکبیر؛ 1391. ص 15.
|
19. رضوی سید محمد حسین. افزایش کارایی با سیاست خصوصی سازی در ورزش. نشریه حرکت. 1383؛ 23: 22-5.
|
20. Gustafson T F, Mclean D D. An Empirical Analysis Of The Privatization Of Public Golf Courses In Three Mojor United States Cities, Research Project. Senegal: National Recreation And Park Association; 1996.
|
21. معاونت پژوهشی مرکز پژوهش و برنامهریزی. ضرورت خصوصیسازی و تسریع اجرای سیاستهای اصل 44 قانون اساسی، طرح پژوهشی. سازمان بازرسی کل کشور؛ 1387.
|
22. قانون برنامهی اول توسعهی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. 1368.
|
23. قانون برنامهی دوم توسعهی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. 1374.
|
24. قانون برنامهی پنجم توسعهی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران. 1390.
|
25. قانون برنامهی چهارم توسعهی اقتصادی، اجتماعی وفرهنگی جمهوری اسلامی ایران. 1383.
|
26. دوستی مرتضی. تبیین و تحلیل علل و پیامدهای ورود سیاسیون به ورزش ایران، رسالهی دکتری.تهران: دانشگاه تهران؛ 1390.
|
27. Houlihan B, Tan T C, Green M. Policy Transfer And Learning From The West: Elite Basketball Development In The People's Republic Of China. J Sport Soc Iss. 2010; 34(1): 14-28.
|
28. هامونی، امیر. نقش خصوصیسازی باشگاهها از طریق ورود به بازار سرمایه در بهبود مشکلات اقتصادی فوتبال ایران: چالشها و راهکارها. نخستین همایش بین المللی خصوصی سازی و سرمایهگذاری در ورزش؛ تهران: هتل المپیک؛1391. ص9.
|
29. رمضانی رضا. پژوهش اقتصاد و سرمایهگذاری ورزش: مورد کاوی فوتبال، طرح پژوهشی.تهران: وزارت ورزش و جوانان؛ 1386.
|
30. حبیبی علی، خوش پور حسن. ارزیابی عملکرد سیاست خصوصیسازی شرکت های دولتی در ایران (1374ـ1368). مجلهی برنامه و بودجه. 1375؛ 7: 67-41.
|
31. ربانی رسول، پورافکاری نصراله، کتابی محمود، رئوفی محمود. بررسی موانع فرهنگی ـ اجتماعی توسعه با تأکید بر خاص گرایی. جامعه شناسی کاربردی. 1388؛ 20 (3): 156-135.
|
32. هانتینگتون ساموئل، هریسون لارنس. اهمیت فرهنگ. گروه ترجمهی انجمن توسعهی مدیریت ایران. چاپ اول. تهرا ن: انتشارات امیرکبیر؛ 1383. ص 93.
|
33. صالحی امیری سید رضا. مفاهیم و نظریههای فرهنگی. چاپ اول. تهران: انتشارات ققنوس؛ 1386. ص 147.
|
34. قوام عبدالعلی.چالشهای توسعهی سیاسی. چاپ اول. تهران: نشر قومس؛ 1383. ص 73.
|
35. رضایی علی اکبر، صالحی امیری سید رضا، رفیعی نژاد علی اصغر. موانع فرهنگی توسعهی سیاسی در ایران و ارائه راهکارهای مدیریتی در این حوزه. مجلهی مدیریت فرهنگی. 1390؛ 5 (11): 32-15.
|
36. Pelletier G. Diriger en Education, Un Metier en Mulation, Autonomic et Decentralisation en Education: Entre Projet et Evaluation; 1998.
|
37. بازرگان زهرا. رویکرهای نوین در مدیریت آموزشی. مجلهی روانشناسی و علوم تربیتی.1382؛ 32 (2): 130-109.
|
38. متوسلی محمود.خصوصیسازی یا ترکیب مطلوب دولت و بازار در توسعهی اقتصادی. چاپ اول. تهران: انتشارات مؤسسهی مطالعات و پژوهش های بازرگانی؛ 1373. ص 192.
|
39. کمیجانی اکبر. ارزیابی عملکرد سیاست خصوصیسازی در ایران، طرح پژوهشی.تهران: وزارت امور اقتصاد و دارایی؛ 1382.
|
40. Berument H. Performance Of Soccer On The Stock Market: Evidence From Turkey. Soc Sci. 2006; 43(4), 695-699.
|
41. حسینی سید احمد، مهرآرا اسداله. چگونگی حمایت از خصوصیسازی و چالش های فرارو. نخستین همایش نظارت بر اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی؛ تهران: سازمان بازرسی کل کشور؛ 1387. ص 32.
|
42. علیدوست قهفرخی ابراهیم. تحلیل موانع پیادهسازی سیاستهای کلی اصل 44 در ورزش حرفهای جمهوری اسلامی ایران، رساله ی دکتری.تهران: دانشگاه تهران؛ 1389.
|
43. عزیزخانی فاطمه. اهم الزامات اجرای سیاستهای ابلاغی اصل 44 قانون اساسی، طرح پژوهشی.تهران: دفتر مطالعات اقتصادی مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی؛ 1385.
|
44. رجبی حسین، سجادی سید نصراله، گودرزی محمود، حمیدی مهرزاد. شناسایی روشهای توسعهی آمیختهی ترویج در بازاریابی ورزش کشور. نخستین همایش بینالمللی خصوصیسازی و سرمایهگذاری در ورزش؛ تهران: هتل المپیک؛ 1391. ص 24ـ21.
|
45. Gladden J M, Milne G R, Sutton W A. Research And Reviews A Conceptual Framework For Assessing Brand Equity In Division I College Athletics. J S M. 1998: 12(1): 1-19.
|
46. قدیری معصوم مجتبی، سوری فرشاد، شفیعی عربی میرعلی، بهرامی مجتبی. ارزیابی و اولویتبندی شاخصهای تأثیرگذار در بازاریابی توریسم روستایی با مدل آمیخته بازاریابی 7P؛ مطالعه موردی شهرستانهای برگزیده استان مازندران. فصلنامه مدیریت شهری. 1392؛ 32 (2): 152-139.
|
47. ثریائی علی، مهرائی سمانه. بررسی و رتبهبندی استراتژیهای بازاریابی مناسب به منظور دستیابی به مزیت رقابتی در هتلهای غیردولتی 3تا 5 ستاره استان مازندران. فصلنامه پزوهشگر(مدیریت). 1392؛ 10 (30): 44-29.
|
48. مهدوی ایرج، ظریف فائزه. رتبهبندی آمیختهی بازاریابی در گردشگری مقاصد مذهبی ایران با استفاده از فنون MADM مطالعه موردی: مشهد مقدس. مطالعات کمی مدیریت. 1392؛ 4 (2): 78-59.
|
49. Hirschman A O. Exit, Voice And Loyalty: Responses To Decline In Firms, Organizations, And States, MSc thesis. Harvard: Harvard University; 1970.
|
50. کیان پور سعید. بررسی اجمالی خصوصیسازی در چند کشور منتخب با اشارهای بر سیاست کلی اصل 44. مجلهی بررسی های بازرگانی. 1388؛ 38: 20-3.
|
51. Kotter J P.Leading Change: Why Transformation Efforts Fail. Harv Bus Rev. 1995; 73(2): 59-67.
|