آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها192
تعداد مقالات1,819
تعداد مشاهده مقاله1,340,397
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,082,339
میزانی, مهران, سجادی, سید نصراله, خبیری, محمد, کاظم نژاد, انوشیروان. (1398). ارتباط بین رویکردهای مدیریت برند با ابعاد ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2019.1592
مهران میزانی; سید نصراله سجادی; محمد خبیری; انوشیروان کاظم نژاد. "ارتباط بین رویکردهای مدیریت برند با ابعاد ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران". , , , 1398, -. doi: 10.22089/smrj.2019.1592
میزانی, مهران, سجادی, سید نصراله, خبیری, محمد, کاظم نژاد, انوشیروان. (1398). 'ارتباط بین رویکردهای مدیریت برند با ابعاد ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2019.1592
میزانی, مهران, سجادی, سید نصراله, خبیری, محمد, کاظم نژاد, انوشیروان. ارتباط بین رویکردهای مدیریت برند با ابعاد ارزش ویژه برند باشگاه های لیگ حرفه ای فوتبال ایران. , 1398; (): -. doi: 10.22089/smrj.2019.1592


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.