آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها332
تعداد مقالات3,994
تعداد مشاهده مقاله8,405,620
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,993,966
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 10(51), 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
رسول آزادی; وجیهه جوانی. "اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)". , 10, 51, 1397, 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). 'اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)', , 10(51), pp. 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 1397; 10(51): 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب