آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 10(51), 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
رسول آزادی; وجیهه جوانی. "اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)". , 10, 51, 1397, 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). 'اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)', , 10(51), pp. 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 1397; 10(51): 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها341
تعداد مقالات4,145
تعداد مشاهده مقاله8,779,976
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,270,455