آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها303
تعداد مقالات3,804
تعداد مشاهده مقاله7,209,959
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,660,574
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 10(51), 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
رسول آزادی; وجیهه جوانی. "اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)". , 10, 51, 1397, 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. (1397). 'اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی)', , 10(51), pp. 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172
آزادی, رسول, جوانی, وجیهه. اثر مسئولیت‌پذیری اجتماعی بر برند شخصی ورزشکاران با نقش میانجی شهرت و دلبستگی به برند (مطالعة موردی: علی دایی). , 1397; 10(51): 247-266. doi: 10.22089/smrj.2018.5829.2172


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب