فصیح مردانلو, نرگس. (1397). تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی. , 10(51), 227-246. doi: 10.22089/smrj.2018.5541.2101
نرگس فصیح مردانلو. "تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی". , 10, 51, 1397, 227-246. doi: 10.22089/smrj.2018.5541.2101
فصیح مردانلو, نرگس. (1397). 'تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی', , 10(51), pp. 227-246. doi: 10.22089/smrj.2018.5541.2101
فصیح مردانلو, نرگس. تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار اندازه‌گیری برندسازی رویدادهای ورزشی. , 1397; 10(51): 227-246. doi: 10.22089/smrj.2018.5541.2101
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله8,552,686
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,070,551