آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها332
تعداد مقالات3,995
تعداد مشاهده مقاله8,285,459
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,986,034
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 9(46), 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
مهدی رستگاری; سید احسان امیر حسینی; احمد ترکفر. "توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند". , 9, 46, 1396, 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). 'توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند', , 9(46), pp. 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 1396; 9(46): 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب