آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها274
تعداد مقالات2,936
تعداد مشاهده مقاله2,467,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله1,581,930
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 9(46), 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
مهدی رستگاری; سید احسان امیر حسینی; احمد ترکفر. "توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند". , 9, 46, 1396, 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). 'توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند', , 9(46), pp. 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 1396; 9(46): 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.