رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 9(46), 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
مهدی رستگاری; سید احسان امیر حسینی; احمد ترکفر. "توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند". , 9, 46, 1396, 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). 'توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند', , 9(46), pp. 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 1396; 9(46): 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
آمار
تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها334
تعداد مقالات4,062
تعداد مشاهده مقاله8,552,297
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,070,320