فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 9(45), 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
محمد علی فرقانی; مهدی دهقانی سلطانی; حسین فارسی زاده; علی باغانی. "تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)". , 9, 45, 1396, 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). 'تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)', , 9(45), pp. 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 1396; 9(45): 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها346
تعداد مقالات4,200
تعداد مشاهده مقاله9,243,786
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,515,950