آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها296
تعداد مقالات3,728
تعداد مشاهده مقاله6,504,363
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,320,835
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 9(45), 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
محمد علی فرقانی; مهدی دهقانی سلطانی; حسین فارسی زاده; علی باغانی. "تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)". , 9, 45, 1396, 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). 'تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)', , 9(45), pp. 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 1396; 9(45): 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب