قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. (1397). اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی. , 10(31), 39-52. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
حسین قادری; فرهاد قدیری; عباس بهرام. "اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی". , 10, 31, 1397, 39-52. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. (1397). 'اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی', , 10(31), pp. 39-52. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. اثر دو رویکرد معلم‌محور و کودک‌محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک‌شدة دختران دبستانی. , 1397; 10(31): 39-52. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
آمار
تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها341
تعداد مقالات4,144
تعداد مشاهده مقاله8,778,061
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,268,986