آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها290
تعداد مقالات3,673
تعداد مشاهده مقاله6,335,964
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,205,399

1.

اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)

دوره 3، شماره 8، خرداد 1394، صفحه 53-73
رسول آزادی؛ بهرام یوسفی؛ حسین عیدی

2.

ارزش ویژه برند مقاصد‌گردشگری‌ورزشی ایران و عوامل موثر برآن از دیدگاه گردشگران ورزشی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1402
عبدالحمید زیتونلی؛ حسن اسدی؛ ابوالفضل فراهانی؛ مرتضی رضایی صوفی

3.

بین المللی سازی برند باشگاه‌های فوتبال ایران

دوره 14، شماره 71، فروردین و اردیبهشت 1401، صفحه 303-338
احمد کاظمی پور؛ حسین اکبری یزدی؛ رضا محمدکاظمی؛ علیرضا الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب