آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,681
تعداد مشاهده مقاله6,354,488
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,215,366

1.

اثر هویت تیمی و سازمانی برنگرش مصرف‌کننده نسبت به بازاریابی ورزشی مرتبط با علت

دوره 10، شماره 48، خرداد و تیر 1397، صفحه 215-242
محمدکاظم عظمی؛ سردار محمدی

2.

ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 40، بهمن 1395، صفحه 79-96
ادریس رادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی

3.

بررسی شیوع، آگاهی و نگرش نسبت به پیامدهای منفی مصرف مکمل‌های غذایی در اندام‌پروران مرد شهر کرج

دوره 7، شماره 27، آذر 1394، صفحه 135-148
حمید اراضی؛ محمد زاهد ابولحسنی؛ فاضل بازیار

4.

تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)

دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 213-230
محمد علی فرقانی؛ مهدی دهقانی سلطانی؛ حسین فارسی زاده؛ علی باغانی

5.

تدوین مدل نگرش تماشاچیان فوتبال به لیگ خلیج فارس

دوره 7، شماره 24، مرداد 1397، صفحه 1-15
نگار قلی پور؛ حسین عیدی؛ بهرام یوسفی

6.

شناسایی شاخص‌های روانشناختی در فرایند جانشین پروری مربیان ورزشی

دوره 12، شماره 43، فروردین 1402، صفحه 97-116
شیلا فرهنگیان؛ مظفر یکتایار؛ مژگان خدامرادپور؛ رسول نظری

7.

مدل اثربخشی فعالیت‌های بشردوستانة چهره‌های ورزشی در شبکه‌های اجتماعی (موردمطالعه: پویش کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور)

دوره 10، شماره 51، آذر و دی 1397، صفحه 47-72
وحید مکی زاده؛ سیاوش آئین جمشید

8.

مقایسة نگرش دانشجویان روان شناسی ورزشی با دیگر گرایش های روان شناسی نسبت به رشتة تحصیلی خود‌

دوره 3، شماره 10، اسفند 1393، صفحه 51-68
سودابه محمدی؛ رخساره بادامی؛ فرزانه تقیان

9.

نقش دانش و نگرانی اخلاقی مصرف‌کنندگان در نیات رفتاری آنان نسبت به پوشاک ورزشی تقلبی

دوره 7، شماره 16، فروردین 1398، صفحه 129-148
عابد محمودیان؛ بهزاد ایزدی؛ وحید دلشب؛ سارا غریبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب