آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها308
تعداد مقالات3,860
تعداد مشاهده مقاله7,506,521
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,730,224

1.

بازاریابی رابطه مند در صنعت ورزش

صفحه 15-34
سیدرضا سیدجوادین؛ مجتبی براری؛ وحید ساعت چیان

2.

چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران

صفحه 35-52
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ مهرزاد حمیدی

3.

رابطه بین هوش هیجانی و اثربخشی رهبری مدیران ورزشی

صفحه 53-66
مریم مختاری دینانی؛ هاشم کوزه چیان؛ مجتبی امیری؛ محمد احسانی

4.

بررسی موانع گرایش گردشگران ورزشی کشتی باچوخه به جاذبه های طبیعی ورزشی و گردشگری شهرستان اسفراین

صفحه 67-78
حامد حسین پور؛ حسن فهیم دوین؛ ریحانه ادیال باف مقدم

5.

تعامل با هوادارن از طریق اینترنت به‌عنوان ابزاری برای بازاریابی: بررسی و مقایسه‌ی باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال ایران، آسیا و اروپا

صفحه 79-102
مهران میزانی؛ میثم رحیمی زاده؛ سید نصراله سجادی

6.

بررسی میزان بهره گیری اعضای هیأت علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی از فناوری اطلاعات در فرایند آموزش و پژوهش با توجه به عواملی دموگرافی

صفحه 103-114
محبوبه نقوی؛ حبیب هنری؛ غلامعلی کارگر

7.

ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان

صفحه 115-130
فریبرز ظریفی؛ بهرام یوسفی؛ سعید صادقی بروجردی

8.

مقایسه بازاریابی تحت وب باشگاه‌های فوتبال ایران، انگلستان و یونان

صفحه 131-146
لیلا حیدری؛ اسماعیل شریفیان

9.

رابطه ی محدویت های گردشگران با رضایت‌مندی آنان در پیست های اسکی استان تهران

صفحه 147-162
علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد؛ احمد محمودی

10.

ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان تهران

صفحه 163-178
بهمن عسگری؛ حسین پورسلطانی زرندی؛ کیوان مشیری

11.

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص‌های ارزیابی عملکرد فدراسیون‌های ورزشی ایران با استفاده از مدل AHP

صفحه 179-192
سید احمد نژاد سجادی؛ جهانگیر سلیمانی دامنه

12.

مهارت و میزان استفاده‌ی معلم‌های تربیت‌بدنی از فناوری اطلاعات

صفحه 193-204
سمیه حامدی؛ فریدون تندنویس؛ محمدباقر فرقانی اوزرودی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب