آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها290
تعداد مقالات3,673
تعداد مشاهده مقاله6,335,796
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,205,282

1.

تلویزیون و توسعۀ ورزش همگانی:یک نظریه برخاسته از داده ها

صفحه 17-38
بتول عرب نرمی؛ محمود گودرزی؛ سید نصرالله سجادی؛ محمد خبیری

2.

ارائۀ مدل اندازه‌گیری موانع توسعۀ والیبال قهرمانی زنان ایران در سه سطح کلان، میانی و خرد

صفحه 40-60
عذرا افتخاری؛ نوشین بنار؛ مینا امامی؛ منیژه منصور صادقی

3.

شناسایی عوامل و ملاک‌های مؤثر در توسعۀ فرهنگی در ورزش قهرمانی

صفحه 61-78
رحیم رمضانی نژاد؛ محمد مهدی رحمتی؛ سید جلیل میریوسفی؛ سید احمد نژادسجادی

4.

ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 79-96
ادریس رادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی

5.

ارزیابی وضعیت سواد فناوری اطلاعات سازمان‌های ورزشی ایران

صفحه 97-112
سردار محمدی؛ نرگس اسمعیلی؛ نسیم صالحی

6.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران

صفحه 113-130
رسول طریقی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی

7.

تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان

صفحه 131-146
عبدالحسین ابراهیمی؛ عاطفه شکاری؛ ناهید شتاب بوشهری

8.

تعیین روایی و پایایی پرسش‌نامۀ نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA

صفحه 147-170
اسماعیل دولتیاری؛ حسین پورسلطانی

9.

اثر عوامل اجتماعی و فیزیکی ـ محیطی بر حضور تماشاچیان لیگ برتر فوتبال ایران

صفحه 171-186
نعمت اله نعمتی

10.

هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن

صفحه 187-208
سید مسلم علوی؛ سارا خداداده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب