پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها132
تعداد مقالات941
تعداد مشاهده مقاله827,456
تعداد دریافت فایل اصل مقاله654,535
علوی, سید مسلم, خداداده, سارا. (1395). هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. , 8(40), 187-208. doi: 10.22089/smrj.2017.910
سید مسلم علوی; سارا خداداده. "هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن". , 8, 40, 1395, 187-208. doi: 10.22089/smrj.2017.910
علوی, سید مسلم, خداداده, سارا. (1395). 'هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن', , 8(40), pp. 187-208. doi: 10.22089/smrj.2017.910
علوی, سید مسلم, خداداده, سارا. هویت‌یابی مشتری از برند ورزشی و اثرات آن بر بسط موفق برند با نقش‌آفرینی عشق به برند و تعهد و وفاداری به آن. , 1395; 8(40): 187-208. doi: 10.22089/smrj.2017.910


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.