آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها290
تعداد مقالات3,673
تعداد مشاهده مقاله6,335,875
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,205,330
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 8(40), 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
عبدالحسین ابراهیمی; عاطفه شکاری; ناهید شتاب بوشهری. "تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان". , 8, 40, 1395, 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). 'تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان', , 8(40), pp. 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 1395; 8(40): 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب