آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,889
تعداد مشاهده مقاله7,757,421
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,827,932
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 8(40), 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
عبدالحسین ابراهیمی; عاطفه شکاری; ناهید شتاب بوشهری. "تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان". , 8, 40, 1395, 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). 'تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان', , 8(40), pp. 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 1395; 8(40): 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب