آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات3,960
تعداد مشاهده مقاله7,996,101
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,952,632
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 8(40), 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
عبدالحسین ابراهیمی; عاطفه شکاری; ناهید شتاب بوشهری. "تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان". , 8, 40, 1395, 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. (1395). 'تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان', , 8(40), pp. 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908
ابراهیمی, عبدالحسین, شکاری, عاطفه, شتاب بوشهری, ناهید. تأثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید با میانجی‌گری تبلیغات دهان‌به‌دهان. , 1395; 8(40): 131-146. doi: 10.22089/smrj.2017.908


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب