پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها145
تعداد مقالات1,148
تعداد مشاهده مقاله1,047,883
تعداد دریافت فایل اصل مقاله809,638
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. (1395). بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس). , 8(37), 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
اصغر مشبکی اصفهانی; علی یاراحمدی; علی ناصری. "بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)". , 8, 37, 1395, 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. (1395). 'بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس)', , 8(37), pp. 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809
مشبکی اصفهانی, اصغر, یاراحمدی, علی, ناصری, علی. بررسی نقش دارایی‌‌تداعی‌برند باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران‌ بر تعلق طرفداران به باشگاه (مطالعه موردی: باشگاه پرسپولیس). , 1395; 8(37): 127-148. doi: 10.22089/smrj.2016.809


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.