پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها149
تعداد مقالات1,240
تعداد مشاهده مقاله1,078,951
تعداد دریافت فایل اصل مقاله838,018
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 8(36), 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
احمد محمودی; حبیب هنری; ایوب اسلامی. "نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی". , 8, 36, 1395, 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. (1395). 'نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی', , 8(36), pp. 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788
محمودی, احمد, هنری, حبیب, اسلامی, ایوب. نقش مدیریت ارتباط با مشتری در وفاداری مشتریان به مراکز تفریحی ورزشی. , 1395; 8(36): 189-208. doi: 10.22089/smrj.2016.788


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.