پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها135
تعداد مقالات968
تعداد مشاهده مقاله887,886
تعداد دریافت فایل اصل مقاله692,411
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1394). اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور). , 3(8), 53-73.
رسول آزادی; بهرام یوسفی; حسین عیدی. "اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)". , 3, 8, 1394, 53-73.
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. (1394). 'اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور)', , 3(8), pp. 53-73.
آزادی, رسول, یوسفی, بهرام, عیدی, حسین. اثرات عناصر منتخب آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در صنعت پوشاک ورزشی از دیدگاه دانشجویان و فارغ التحصیلان تربیت بدنی و علوم ورزشی کشور (مطالعه موردی، برندهای ورزشی معتبر ایرانی موجود در بازار کشور). , 1394; 3(8): 53-73.


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.