آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات3,960
تعداد مشاهده مقاله7,996,202
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,952,671
شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه. , (), -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
وحید شرفی; محمد تابان. "تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه". , , , 1403, -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. (1403). 'تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه', , (), pp. -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492
شرفی, وحید, تابان, محمد. تاثیر اصالت برند دانشگاهی بر تمایل دانشجویان به ورزش های دانشگاهی: نقش میانجی ارزش ویژه برند دانشگاه. , 1403; (): -. doi: 10.22089/res.2024.16366.2492


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب