آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها293
تعداد مقالات3,684
تعداد مشاهده مقاله6,374,094
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,231,907
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 7(28), 33-54.
حمید خداداد حسینی; مهدی جعفرزاده کناری; علیرضا بخشی‌زاده. "مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)". , 7, 28, 1394, 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. (1394). 'مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)', , 7(28), pp. 33-54.
خداداد حسینی, حمید, جعفرزاده کناری, مهدی, بخشی‌زاده, علیرضا. مطالعۀ ارزش ویژۀ برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهندۀ نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال). , 1394; 7(28): 33-54.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب