آمار

تعداد نشریات9
تعداد شماره‌ها321
تعداد مقالات3,960
تعداد مشاهده مقاله7,996,209
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,952,673
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 10(35), 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
سیروس احمدی; علی خجسته; سهیلا اینانلو; رضا مرتاضی. "تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال". , 10, 35, 1400, 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. (1400). 'تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال', , 10(35), pp. 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878
احمدی, سیروس, خجسته, علی, اینانلو, سهیلا, مرتاضی, رضا. تأثیر ابعاد آمیختة بازاریابی اجتماعی بر پیشگیری از بروز رفتارهای پرخاشگرانه در تماشاچیان ورزش فوتبال. , 1400; 10(35): 81-98. doi: 10.22089/spsyj.2020.8086.1878


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب