آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها293
تعداد مقالات3,684
تعداد مشاهده مقاله6,374,487
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,232,328
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 15(51), 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
پروانه علوی نامور; محمد کاظم واعظ موسوی; مهدی نمازی زاده. "تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر". , 15, 51, 1402, 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. (1402). 'تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر', , 15(51), pp. 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852
علوی نامور, پروانه, واعظ موسوی, محمد کاظم, نمازی زاده, مهدی. تأثیرتمرین تکالیف بازنمایی شده بر مهارت های ادراکی –شناختی: شناسایی فرایندهای ذهنی درگیر. , 1402; 15(51): 17-40. doi: 10.22089/mbj.2020.8433.1852


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب