آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها175
تعداد مقالات1,566
تعداد مشاهده مقاله1,234,248
تعداد دریافت فایل اصل مقاله987,062
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری روی وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
کریم زهره وندیان; زینب مندعلیزاده. "اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری روی وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه". , , , 1398, -. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. (1398). 'اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری روی وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414
زهره وندیان, کریم, مندعلیزاده, زینب. اثر شخصی‌‌سازی خدمات و قدردانی مشتری روی وفاداری مشتریان باشگاه‌های ورزشی اراک با در‌نظر‌گرفتن نقش میانجی ابعاد کیفیت رابطه. , 1398; (): -. doi: 10.22089/smrj.2019.6814.2414


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.