آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,889
تعداد مشاهده مقاله7,757,358
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,827,912
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 10(52), 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی. "نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی". , 10, 52, 1397, 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی', , 10(52), pp. 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی, لیلا. نقش هویت برند در قصد خرید مجدد با میانجیگری خودتصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; 10(52): 249-264. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب