پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها156
تعداد مقالات1,285
تعداد مشاهده مقاله1,154,699
تعداد دریافت فایل اصل مقاله892,243
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. (1397). نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی جغناب. "نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی". , , , 1397, -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; (): -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.