پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات7
تعداد شماره‌ها162
تعداد مقالات1,326
تعداد مشاهده مقاله1,182,342
تعداد دریافت فایل اصل مقاله932,201
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. (1397). نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
جواد کریمی; لیلا بیرامی جغناب. "نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی". , , , 1397, -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. (1397). 'نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194
کریمی, جواد, بیرامی جغناب, لیلا. نقش هویت برند بر قصد خرید مجدد با میانجی‌گری خود تصمیمی مشتریان ورزشی. , 1397; (): -. doi: 10.22089/smrj.2018.5934.2194


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.