پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها153
تعداد مقالات1,285
تعداد مشاهده مقاله1,116,994
تعداد دریافت فایل اصل مقاله861,184
مندعلی زاده, زینب. (1397). تبیین رابطه بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی. , (), -. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
زینب مندعلی زاده. "تبیین رابطه بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی". , , , 1397, -. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
مندعلی زاده, زینب. (1397). 'تبیین رابطه بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی', , (), pp. -. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171
مندعلی زاده, زینب. تبیین رابطه بازارگرایی و برندگرایی با عملکرد باشگاه‌های ورزشی. , 1397; (): -. doi: 10.22089/smrj.2018.5822.2171


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.