آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها309
تعداد مقالات3,889
تعداد مشاهده مقاله7,757,376
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,827,921
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 9(46), 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
مهدی رستگاری; سید احسان امیر حسینی; احمد ترکفر. "توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند". , 9, 46, 1396, 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). 'توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند', , 9(46), pp. 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 1396; 9(46): 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب