پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها149
تعداد مقالات1,240
تعداد مشاهده مقاله1,079,169
تعداد دریافت فایل اصل مقاله838,317
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 9(46), 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
مهدی رستگاری; سید احسان امیر حسینی; احمد ترکفر. "توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند". , 9, 46, 1396, 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. (1396). 'توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند', , 9(46), pp. 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839
رستگاری, مهدی, امیر حسینی, سید احسان, ترکفر, احمد. توسعة مدل اثر جامعة برند بر ویژگی‌های برند. , 1396; 9(46): 125-140. doi: 10.22089/smrj.2017.4366.1839


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.