پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها153
تعداد مقالات1,285
تعداد مشاهده مقاله1,116,305
تعداد دریافت فایل اصل مقاله861,179
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 9(45), 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
محمد علی فرقانی; مهدی دهقانی سلطانی; حسین فارسی زاده; علی باغانی. "تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)". , 9, 45, 1396, 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. (1396). 'تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران)', , 9(45), pp. 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749
فرقانی, محمد علی, دهقانی سلطانی, مهدی, فارسی زاده, حسین, باغانی, علی. تأثیر پذیرش فناوری بر تمایل به استفاده از تبلیغات پیامکی در میان مصرف‌کنندگان لوازم ورزشی (مطالعة موردی شهر تهران). , 1396; 9(45): 213-230. doi: 10.22089/smrj.2017.3834.1749


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.