پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی

آمار

تعداد نشریات6
تعداد شماره‌ها140
تعداد مقالات989
تعداد مشاهده مقاله940,858
تعداد دریافت فایل اصل مقاله721,338
قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. (1396). اثر دو رویکرد معلم- محور و کودک- محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک ‌شدة دختران دبستانی. , (), -. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
حسین قادری; فرهاد قدیری; عباس بهرام. "اثر دو رویکرد معلم- محور و کودک- محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک ‌شدة دختران دبستانی". , , , 1396, -. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. (1396). 'اثر دو رویکرد معلم- محور و کودک- محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک ‌شدة دختران دبستانی', , (), pp. -. doi: 10.22089/mbj.2017.1049
قادری, حسین, قدیری, فرهاد, بهرام, عباس. اثر دو رویکرد معلم- محور و کودک- محور بر شایستگی حرکتی واقعی و ادراک ‌شدة دختران دبستانی. , 1396; (): -. doi: 10.22089/mbj.2017.1049


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.