آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها292
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,368,542
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,226,805

1.

آزمون مدل عوامل موثر بر جنجال سازمانی در لیگ برتر فوتبال کشور و ارائه راهبردهای کنش

دوره 14، شماره 72، خرداد و تیر 1401، صفحه 307-338
هاشم نعمتی؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

2.

تعیین توانایی فرایندهای ذهنی مصرف کنندگان (ورزشکار و غیر ورزشکار) محصولات ورزشی با توجه به نقش بازاریابی عصبی برندهای داخلی و خارجی

دوره 15، شماره 79، مرداد و شهریور 1402، صفحه 167-184
ریحانه آجودان قرائی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ علی غنایی چمن آباد؛ احسان تهامی

3.

شناسایی و تحلیل شاخص های راهبردی موثر بر جلب مشارکت بخش خصوصی در توسعه ورزش همگانی

دوره 15، شماره 78، خرداد و تیر 1402، صفحه 263-294
مریم ابراهیمی؛ حسن فهیم دوین؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسین پیمانی زاد

4.

طراحی مدل مدیریت آشوب‌گونة بازاریابی اثربخش بر محیط توسعة ورزش قهرمانی ایران به روش ساختاری _ تفسیری

دوره 11، شماره 56، مهر و آبان 1398، صفحه 181-204
مجید خرسندی فرد؛ حسین پیمانی زاد؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ محمد کشتی دار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب