آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها291
تعداد مقالات3,683
تعداد مشاهده مقاله6,358,295
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,218,683

1.

ارائه مدل ارتباط عدالت سازمانی، تعهد سازمانی و دلبستگی شغلی در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان

دوره 6، شماره 23، خرداد 1393، صفحه 115-130
فریبرز ظریفی؛ بهرام یوسفی؛ سعید صادقی بروجردی

2.

ارتباط بین دانش و نگرش تماشاچیان نسبت به بازاریابی پنهان در لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 8، شماره 40، بهمن 1395، صفحه 79-96
ادریس رادی؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی

3.

ارتباط بین سبک‌ رهبری مربیان، انسجام و انگیزه در لیگ برتر فوتبال

دوره 7، شماره 33، دی 1394، صفحه 1-14
سعید حاتمی؛ ایرج عیوضی؛ سعید صادقی بروجردی

4.

تأثیر استفاده از برندهای ورزشی خارجی لوکس بر مدیریت بدن با تأکید بر نقش میانجی غرور فیزیکی و نفوذ اجتماعی درمیان ورزشکاران

دوره 11، شماره 58، بهمن و اسفند 1398، صفحه 141-162
رسول مرادی هزاری؛ حسین منصوری؛ سعید صادقی بروجردی

5.

تأثیر محرک‌های اجتماعی فضای فروشگاهی بر تصمیم خرید مصرف‌کنندگان پوشاک ورزشی خارجی

دوره 10، شماره 50، مهر و آبان 1397، صفحه 247-264
سعید صادقی بروجردی؛ میثم صادقی؛ مصطفی میرمنگره

6.

تأثیر نشانه‌های محیطی وب‌سایت بر قصد بازدید مجدد هواداران، با تأکید بر نقش میانجی حالات درونی و احساسی

دوره 12، شماره 60، خرداد و تیر 1399، صفحه 251-270
سعید صادقی بروجردی؛ کبریا اقبالی؛ حسین منصوری؛ مرتضی محمدی

7.

شناسایی عوامل تهدیدکننده هویت تیمی هواداران فوتبال (مطالعه موردی: باشگاه استقلال تهران)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
عابد محمودیان؛ سعید صادقی بروجردی؛ برادلی جی بیکر

8.

شناسایی متغیرهای عملکردی موثر بر قیمت گذاری دروازه بانان لیگ برتر فوتبال ایران

دوره 15، شماره 77، فروردین و اردیبهشت 1402، صفحه 295-322
محسن حیدری؛ سعید صادقی بروجردی؛ ولادمیر آندرف؛ سید حمید امیری

9.

شناسایی و اولویت‌بندی علل ترجیح خرید کالاهای ورزشی دست‌دوم خارجی با رویکرد AHP

دوره 9، شماره 44، مهر 1396، صفحه 73-92
حسین منصوری؛ سعید صادقی بروجردی؛ بهزاد ایزدی

10.

فراتحلیل عوامل مؤثر بر نیات رفتاری هواداران فوتبال در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 03 خرداد 1401
جمیل ناوخاصی؛ سعید صادقی بروجردی؛ علی محمد صفانیا؛ سید صلاح الدین نقشبندی

11.

موقعیت فروش کالاهای ورزشی دست دوم برندهای معتبر خارجی از دیدگاه مصرف‌کنندگان

دوره 8، شماره 39، دی 1395، صفحه 155-170
حسین منصوری؛ بهزاد ایزدی؛ سعید صادقی بروجردی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب