آمار

تعداد نشریات8
تعداد شماره‌ها290
تعداد مقالات3,673
تعداد مشاهده مقاله6,336,136
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,205,500

1.

ارتباط درک حمایت سازمانی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان ادارۀ کل ورزش و جوانان استان مازندران

دوره 5، شماره 21، بهمن 1392، صفحه 81-96
رامین ایرجی نقندر؛ مهرزاد حمیدی

2.

ارتباط عوامل انگیزشی-بهداشتی و عجین شدن با شغل کارکنان کمیتۀ ملی المپیک ایران

دوره 5، شماره 19، مهر 1392، صفحه 51-62
مریم نیازی تبار؛ مهرزاد حمیدی؛ سید عماد حسینی

3.

ارزیابی عملکرد تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از مدل تلفیقی AHP و DEA

دوره 6، شماره 22، فروردین 1393، صفحه 105-126
جهانگیر سلیمانی دامنه؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی

4.

بازاریابی اینترنتی در باشگاه‌های فوتبال: ارزیابی کیفیت وب سایت باشگاه‌های موفق فوتبال ایران و اروپا

دوره 7، شماره 34، اسفند 1394، صفحه 155-176
زهرا بیگمی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری

5.

بررسی و تحلیل کیفیت خدمات در لیگ برتر فوتبال ایران بر مبنای مدل سروکوال

دوره 6، شماره 25، مهر 1393، صفحه 15-38
حسین اکبری یزدی؛ مهرزاد حمیدی؛ سیدنصراله سجادی؛ محمد خبیری

6.

برنامه‌ریزی راهبردی اداره کل ورزش‌وجوانان استان تهران و مدل اجرای آن با رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 11، شماره 54، خرداد و تیر 1398، صفحه 243-260
حسین شایان مقدم؛ مهرزاد حمیدی؛ مجید جلالی فراهانی

7.

تأثیر ترویج خدمات ورزشی رایگان بر لذت و نگرش مصرف‌کننده در تبلیغات

دوره 7، شماره 28، فروردین 1394، صفحه 13-32
محسن بهنام؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی

8.

تأثیر محرک‌های حسی ورزشگاه بر انگیختگی، رضایت و قصد بازدید مجدد تماشاگران فوتبال

دوره 10، شماره 47، فروردین و اردیبهشت 1397، صفحه 205-224
سید عماد حسینی؛ محمد پورکیانی؛ علی افروزه

9.

تبیین مدل اکتشافی معیارهای انتخاب مربیان ملی کشور

دوره 6، شماره 24، مرداد 1393، صفحه 31-58
مهرزاد حمیدی؛ ژاله معماری

10.

تحلیل اثرگذاری ورزش حرفه‌ای و قهرمانی بر توسعۀ ورزش

دوره 9، شماره 42، تیر 1396، صفحه 55-72
محمد پورکیانی؛ مهرزاد حمیدی؛ محمود گودرزی؛ محمد خبیری

11.

تدوین الگوی عوامل موثر بر بهبود کیفیت داوری فوتبال ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 آبان 1401
روح اله ارشادی؛ سید نصرالله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی

12.

تدوین مدل ارتباط شبکه های اجتماعی با بازاریابی اجتماعی در توسعه ورزش همگانی ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 بهمن 1401
فاطمه حاجی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی

13.

تدوین نقشة راهبرد فدراسیون ورزش دانش‌آموزی با رویکرد کارت امتیازی متوازن

دوره 10، شماره 49، مرداد و شهریور 1397، صفحه 139-158
مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی نوش آبادی؛ ابراهیم علیدوست قهفرخی؛ مهوش زینی زاده

14.

تعیین موقعیت راهبردی معاونت ورزش دانشگاه آزاد اسلامی

دوره 9، شماره 45، آذر و دی 1396، صفحه 93-114
اصغر نجفی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصراله سجادی؛ حسین رجبی

15.

چرا استرات‍ژی‌ها در عمل با شکست مواجه می‌شوند؟ مطالعه‌ای کیفی در نظام ورزش ایران

دوره 6، شماره 23، خرداد 1393، صفحه 35-52
محمد حسن پیمان فر؛ علیرضا الهی؛ مهرزاد حمیدی

16.

شناسایی عوامل مؤثر بر توسعۀ بازاریابی ورزش دانشگاهی ایران

دوره 8، شماره 40، بهمن 1395، صفحه 113-130
رسول طریقی؛ مهرزاد حمیدی؛ حسین رجبی

17.

طراحی مدل عوامل تسهیل‌کننده در پیاده‌سازی استراتژی مدیریت دانش کمیتۀ ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران

دوره 8، شماره 38، مهر 1395، صفحه 183-204
لیلی خاوری خراسانی؛ مهرزاد حمیدی؛ سیدنصرالله سجادی؛ مجید جلالی فراهانی

18.

مطالعۀ اکتشافی معیارهای ارزیابی عملکرد مربیان ملی کشور

دوره 5، شماره 20، آذر 1392، صفحه 97-126
ژاله معماری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد اصغری جعفرآبادی

19.

مقایسه عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری«سی.آر.ام» در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک از دیدگاه کارشناسان ، مدیران و متخصصان

دوره 6، شماره 27، بهمن 1393، صفحه 165-184
مریم سادات حسینی؛ مهرزاد حمیدی؛ سید نصرالله سجادی



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب